Pappa, jag saknar dig varje sekund.

Så fort jag klev in i huset tröck allt tungt ner mig i golvet och lät mig inte komma upp igen. Så kändes det. Som att någonting inte ville att jag skulle vara där. Undra om jag börjar ge upp hoppet? Jag hoppas inte det. Men jag vet inte själv faktiskt. Känslan av att tappa sin familj, den gör att man ger upp. Hoppas att hon känner likadant. Att hon också känner sig nertryckt. Fast det betvivlar jag, jag tror mer hon känner att hon har vunnit. Hon slipper ju mig där.
Allting har gått för långt nu.

Helgen har tillbringats hos pappa!
Fredag: Köpte massa mat, godis och dricka - tjockade oss framför idol. MYS!
Lördag: Klev upp tidigt och åkte till hallen där jag tränade E-mix. Va knappt några där, men gjorde det bästa av situationen ändå. Sen åkte jag och pappa iväg till stan för att käka, kolla på MediaMarkt och sen va tanken att vi skulle gå och bowla men allting va fullt så gick på bio istället - unsoppable! riktigt bra film faktiskt! Sen vidare hem där det blev Crocodile Dundee! en av världens absolut bästa filmer <3
Söndag: Klev upp ännu tidigare idag och åkte iväg till Örsundsbro (tror jag?) och mina & Jossans små människor spelade 3 matcher! varav 1 vunnen (6-5) och 2 förlorade. Men dom gjorde 3 riktigt bra matcher och borde vara stolta över sig själva! Jag är stolt över dom i varje fall! Efter dom matcherna som va klara runt 11 va det bara ge sig iväg till Sollentuna och spela en Dammatch! Hur den gick tänker jag nog inte ens diskutera eller skriva om här..lär bara låta negativt.

Ska dra och käka snart så nu orkar jag inte skriva mer. Men en liten samanfattning av min helg, yaoyao ;*

Pappa, jag saknar dig varje sekund på dygnet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0