vet ni...

...jag har i flera månader, snart ett år gått och burit på en stor klump i magen. "kommer jag in på gymnasiet? jag måste komma in på gymnasiet, men hur ska jag lyckas?!" Allt har varit total förvirrande och jätte jobbigt. Men jag gav fan i det och sa till mig själv "JAG KLARAR DET! JAG SKA KLARA DET!" - och snart är det sommarlov och skiten bestämms. Men nu, för 30 minuter sen, 10 i 2, fick jag det absolut bästa beskedet detta skolår! - JAG KLARADE MATTE NATIONELLA!! I slutbetyget kommer det stå ett fint G där! *stolt* Jag har inte varit såhär stolt över mig själv på länge! Tänk - I did it!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis din lilla fjolla! :D

2010-05-04 @ 16:54:54
Postat av: Sandra

Great! :D btw, vad har du för kameraaaaaa? :) kämpa på med bajs skolan! ^^ kram

2010-05-05 @ 16:30:34
Postat av: Prahl

Tack! :)

Sandra: Jag har en Canon EOS D1000 <3 Kram

2010-05-05 @ 16:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0