Bästavän..misstag gör alla!

Nu ska ni få svar på era frågor..
- Ja, jag och otto har haft världens jävla bråk!


Det har berott på en hel del olika saker som jag inte tänker skriva här, det håller vi för oss själva. Jag vet inte ens vad allt började med. Det va antagligen att vi behövde vara ifrån varandra ett tag, olika tankar, och en jävla massa missuppfattningar och 2 jävla killar. Jag ångrar allt jag gjort! Det gör jag verkligen.. och det tror jag syns i mina tårsprängda ögon och mitt röda ansikte.. Men ändå, tårarna rinner som fan, i princip forsar ner för mina kinder.. men du får mig att skratta, att känna mig glad och trygg.. hur fan lyckas du?!
Här sitter vi och gråter i cam. fan va mycket tankar som släppte bara av att se dig igen, första gången på 1 jävla månad. Det är inte klokt, vi kunde inte skiljas åt på 5 månader, sen *poff* så bröts allt. Inte okay.. Tårarna har nog inte runnit så mycket på bra länge som den senaste månaden.

Jag älskar dig!
Du är den bästavännen jag har! Vi vet ALLT om varandra! Vi delar allt. Varför blev det såhär? varför kunde vi inte lösa det tidigare? Ja det är många frågor jag ville ha svar på.. Men nu skiter jag faktiskt i det. Allt detta berodde på 2 jävla killar! 2 killar va misstaget till att vi inte snackade! jag trodde vi hade glidit ifrån varandra för alltid! Det kändes så, alla sa "men skit i henne, det kanske är lika bra såhär" men varför kunde folk inte fatta?! det va inte lika bra så! Jag kunde inte leva ordentligt. ingenting funkade, jag orkade ingenting! Att vara utan sin soulmate är inte lätt.. utan henne, neh det är ingen som förstår. Det går bara inte! Det går inte att må bra, vara glad, inte på samma sätt - det går inte!
Gömt mig bakom mitt fejkade leende.

Aldrig igen ska detta få hända! Aldrig!
- fan va hopplösa vi är!
- ja som fan! Som grodor utan ben!

<3

Vet ni? Eskimåer lever faktiskt i egypten! I sådana där..emh..kistor! ni vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0