Två veckor - Hejdå Oland!

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Men den här veckan har verkligen varit kaos. Mycket orohet, tankar och en jävla massa plugg! Men nu är jag klar med all min NO iaf! *stolt* , så nu kanske det finns några till fina G:n i mitt betyg.. who know?
Jag har ledsnat på att folk inte kan vara ärliga mot mig. Att säga "jag vill inte prata med dig!" vore så mycket bättre än att bara ignorera mig. Jag tröttnar bara mer och mer på folk, det känns som att mina gamla vänner försvinner. Varför är det alltid jag som ska höra av mig? Varför kan ingen annan fråga om vi ska göra något, eller har jag gjort något som inte sägs? Jag förstår ingenting längre. Jag orkar inte ens tänka på det längre, jag kan inte ens tänka på det. Alla de tankarna som finns hackar redan sönder min hjärna. När kommer den tillbaka och när blir mitt hjärta helt igen? Jo...när du kommer tillbaka, när jag får ställa mig framför dig, se dig i ögonen och kunna känna mig trygg igen. Om inte då, då får det fan ske ett mirakel! Så när kommer det miraklet att inträffa?
Justja.. tack Pim, du finns fan alltid här! Tack! Du är fan anledningen till att jag tar mig till skolan just nu..annars hade jag nog suttit hemma, vilket hade gjort allt värre..

Men ja, för att sluta klaga nu. Det är exakt 2 veckor kvar till skolavslutningen! Tror ni jag längtar eller?! Shit! Ska bli otroligt skönt att slippa Oland, har ändå gått där i 10 år nu! Sen får vi se vart det bär av!

Tjao! /Prahl

Kommentarer
Postat av: Pimpim

Gumman självklart finns jag här, vad som än händer är de du och ja! Ja älskar dig bästavän! <3<3

2010-05-28 @ 19:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0