sårade mig själv

Att lova sig själv är något jag inte ska göra om! Det leder bara till att när man väl blir sårad av någon så sårar man sig själv ännu mer. Jag lovade mig själv att inte få känslor för någon just nu, för jag visste att det skulle gå åt helvete..det va en känsla jag hade. Men jag fick känslor, för en underbar person, och det gick åt helvete. Nu svek jag mig själv...igen. Vad kan man mer göra för att sänka självförtroendet mer än att såra sig själv? *tänker* , jag kommer inte på någonting..?

Folk säger att man inte borde klanka ner på sig själv, att det inte är ens eget fel. Men som jag brukar säga, allt är ett val man gör i livet och de valen får man stå för. Valen man väljer kan ingen annan välja åt dig. Allt är upp till en själv! Sina misstag gör man själv..det är ingen annan som gör dem åt en.


Kommentarer
Postat av: Pimpim

Gumman ja förstår dej <3 ja finns här för dej hjärtat i alla väder!! saknar dej <3<33

2010-05-23 @ 00:34:28
Postat av: Prahl

Jag saknar dig också! <3

2010-05-23 @ 18:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0