Helstörd helg!

MYGG ATTACK! = En hel helg hos a familjen! Länge sen man va där en hel helg..men det va väldigt skönt faktiskt! men...myggorna åt på mig.. *om nom nom*

Fredag: Hm..det va ju länge sen *tänker efter* .. men jo, jag drog in till stan vid 12 tiden och träffade Pim! vi drog och köpte nya strängar och sprang bort till Grand.. eller okej, vi gick* fast sprang lät bättre? hm.. aja.. Fille tog min gitarr och va allmänt gullig och bytte strängar och stämde den. TACK! *kram* vi sprang vidare och letade efter klänningar, vita, som skulle vara si och så men inte så men så kunde dom vara *suck* haha. Kräsna lilla unge! Men vi hittade en klänning på HM, fin fin! likadan som min fast vit och söt! Sen blev det fina billiga skor på...emh...någon sko affär på stan.
Massa påsar och varma små flickor förflyttade sig ifrån stan till Grand och letade efter dom bortsprungna pojkarna i Steel Electric. Men ja...dom va borta.. *hm, stirrar runt*. Då blev det att springa till svandammen och fota och snacka skit.
Väl på Grand sedan spelade töntarna som första band! INTE OKEJ! Vad skulle jag då vänta på..hm.. jo FANNY OCH NICLAS! och EMMA & JESSICA spelade klockan 17. Alltid najz! Men Steel Electric gick det bra för och Hamps strippade dom vidare till sverige turné! Grattis! - Det gick inte lika bra för Emma & Jessica eller Fanny & Niclas, men ni va grymma ni också! Hoppas det går bra för er också framöver! & sen även ett stor grattis till badskum som också gick vidare från UKM i Uppsala!
MASSA BRA MUSIK MÄNNISKOR FRÅN ALUNDA! *yey*

När Jessica segpropp hade hämtat mig vid bussen och vi äntligen va hemma så blev det taccos (GOTT!) och dålig film. Vi orkade inte ens se klart på hela utan gav upp, tog hundarna och gick på en promenad i mörkret. Det va riktigt skönt faktiskt! Alla va as stolta när vi kom tillbaka, duktiga flickor! Fast...det tyckte inte Barren..haha, söta hästfan skrek på oss när vi kom tillbaka, vi va saknade!

SUPERNATURAL <3

Lördag: Vi blev väckta från våran skönhetssömn för att åka till stan i värmen! Ugh..VARMT! Så ni som va i stan i lördags och hade otur såg mig i klänning och stövlar.. fint, hrm..ja jo..visst..Men iaf, det va ganska segt faktiskt.. vi åkte först till Funbo och pickade upp mormor:en och åkte till Plantagen. MANGO LJUS! <3 *sniff sniff* OH! Sen vidare till..öh, IKEA va? Aa det va det nog. Där är det stooort! haha!
-"det tar 2 h att gå igenom IKEA. *springer*" - 4 små brats ungar som gick framför oss sa det. Sen försvann dom och några minuter senare såg vi dom komma springandes. Väldigt roande faktiskt!
Efter IKEA åkte vi till Jet och skulle käka.. vi fick.. tillplattad 40g's hambugare till lövstek och stek heta pommes som inte smakade något, mums...

Vi kollade på Bertil också! - CHECKA IN SÖTNOSEN!




Hemma sen igen dog alla 3 i soffan tillsammans med hundarna och kollade på AFV! Vi började grilla köttet, eller aa..Mona grillade - Jag & Jessica hoppade studsmatta tillsammans med Frida! Mycket roligt, awr!

HITS FOR KIDS 2003..eller 2002? <3
"super duper killen, number 1, han är den som jag gillar mest, super duper killen bara min, han är bäääst allt känns som en feeest"

Söndag: Vaknade 12:30 cirkus gurkus..ojdå..hm..skulle varit i stan 12:00..hoppsan..jaja *skickar iväg ett sms*, men tönten hade precis också vaknat. Då vare chill! Så tog min fina gitarr och min kamera och åkte till stan vid 14:20. Det blev najz! Mysigt sällskap och fina bilder!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0