Industrial = KÄRLEK <3

I torsdags åkte jag till min adoptiv familj i skogarna, äntligen! Jag behövde verkligen få andas ut, prata ut och flumma sönder. Så ja, jag och Jessica tog oss en tur till Sthlm för att se om fiskmåsarna fanns kvar, köpa hårfärg och pierca mig! Allt gick as bra och min industrial blev fin! Tack Timmy *happy face* , den är röd och massa söt! Till skillnad från våran hår färg som är blå och jätte cool! Fast....just nu ligger den fint i förpackningen efter 2 misslyckade blonderingar i mitt & Jesscias hår = ORANGET! Så imorgon ska letas ny hårfärg, denna gången är färgen hemlig tills den sitter i håret och ser allmänt jätte fin ut! :-D

Efter 2 dagar av hårfärgning, wii-spelande, varm choklad, massa snack, mys med djuren och bara andats mår jag otroligt bra faktiskt! Det känns som att de bekymmer som fanns har lagt sig lite åt sidan och dom tar man tag i när dom kommer igen. Att ta en sak i taget är en jävligt bra sak faktiskt.. Ska nog fortsätta med det. Att inte oroa sig för mycket på vad som har hänt och vad som kommer att hända utan att leva i nuet.
Men iaf..Jag önskar verkligen fler sådanna här dagar, att umgås med min a-familj är underbart! Bättre och ärligare folk får man ju leta efter! - Justja..Tack Jessica för halsbandet <3 - underbara-a-syrra och en äktabästavän! - För er som inte vet är det ett sånt jätte gulligt halsband som man delar när man är...öhm, 10? ett vänskaps-halsband ni vet?! Det är rosa med...emh...apor? på!

*HOST, HOST, HOST* ugh...börjar bli ordentligt förkyld, men knarka halstabletter och sova kanske funkar? who know.. men jag ska till stan imorgon i vilket fall, det är bestämt och på söndag blir det Jessica fjollsmurf igen! Det blir tjock najz! och jag längtar!
Så varför sitter jag här klockan 00:44? Jag skulle ju sova.. det failade, men godnatt! Cy'a!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0