onsdag 30/6-2010 - framtiden

13:23 "Sover du?!"
- "Gå ut till posten och kolla! För jag har fått mitt gymnaiseval!"

Men min post kommer ju till mamma med tanke på att jag är skriven där. Shiiit, paniken slog till! magen vände sig ut och in. nej, usch hemsk känsla! Men när jag väl ringde mamma va hon självklart inte ens hemma. Nu blev jag ju ännu mer nervös... JA! hon väl ringde tillbaka! shit, jag visste inte vad jag skulle tänka eller säga, utan blev mer ett skrik "VAD KOM JAG IN PÅ?!"

Göran: "Nu får du börja lära dig mecka bilar."
okay.. jag kom in på fordon..Det hade la varit helt okay. MEN FAN HELLER! Jag kom in på hotell / resturang på ekeby gymnasiet! min familj är jobbig haha! men jag älskar dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0