valborg

Tänkte börja med lite reklam: Jag pratade precis med min fulla trollunge i telefon som är på revolver och ja...AJ MITT ÖRA! Men det verkade as najz där faktiskt, folket som va där är najz som fan iaf! Vi hoppas på att det går bra för Jocke med den nya rock klubben Revolver, som är gamla Queen Victoria för er som inte visste det! Alla som inte varit där, GÅ DIT FÖR FAN!


Idag va valborg, för er som har missat det. Den tillbringades som den ska i Uppsala! Men bara för att det va jätte bra väder så blev inte dagen som planerad.. När jag hade kommit till alunda och satt och väntade på bussen körde självklart en polis bil in till busshållsplatsen..och självklart frågar de ut mig om sprit och kollar i min väska.."JAG SPRINGER!" - va min enda tanke just nu.. men neh, jag blev av med allting innan jag ens hade kommit till stan. Men då är frågan vafan gör poliserna ute i alunda klockan 09:00 på morgonen? Men men.. dom tyckte säkert att det va en jäääätte smart idé. ugh..
När jag sen hade kommit in till stan så mötte jag Otto och Irina som även dom kom springandes ifrån polisen, fast med deras dricka kvar i väskorna.. Vi begav oss då mot stationen för att vi skulle möta grabbarna, men hittade bara en av dom..som var..jo Martin! Dom andra struntade vi sedan i och sprang tillbaka till stadsparken och satte oss och mös i solen med jordgubbar och allmänt bra folk.
När vi hade gått till ekonomikum för att leta efter och våldta johan va han bortsprungen. Men vi hittade Irina mitt bland folk massorna, tjock najz! När vi skulle vi tillbaka till "stan" igen va klockan runt 13:00 men då strejkade mina fötter, och skorna åkte av! sen gick jag utan dom tills ja.. klockan 19:30 ungefär.. VÄLDIGT SKÖNT faktiskt! Så...ett tips: ha inte 10cm klackar på valborg! det gör aj aj i fötterna *hm* ..

Det va min valborg! hur va eran?

- Tack Otto! du är bäst! <3

Tjingeling!
/ Prahl


Kommentarer
Postat av: Otto

Älskar dig gumman du är bäst <3

2010-05-01 @ 07:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0