Aldrig en gång till!

Det finns en historia som endast några vet, en historia som inte ska spridas,
en historia som ska stanna i mitt hjärta som den styrka jag alltid bär med mig.
Den historien går inte att beskriva med ord, en historia som är tragiskt,
en hemskt och mycket hemsk historia, men det är en historia som jag alltid
kommer att minnas, både på gott och ont. Men när den historian och tankarna
kommer tillbaka och attackerar min näthinna tåras ögonen på nytt. För denna
gången va historien inte om dig, inte om dina tankar och ditt liv, utan om
någon annans. Historien som kan berättas om dig, ska aldrig kunna berättas
om någon annan, eller av någon annan. Ingen ska få uppleva den historien.
Men nu är det nära, den kan när som helst, vilken minut som helst kan 
historien berättas om någon annan. Men den andra personen är den bästa,
verkligen den bästa, och om historien ska berättas om dig,då är det inte
jag som vill berätta den och den ska inte berättas detta århundrade.
Är du med i historien ska jag också vara med! för utan dig inget mig

                                           Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0