Lite om idag

Allt har blivit bättre sen jag flyttade ifrån mamma, men det finns fortfarande problem och saker som tar sig in i mitt huvud och som vägrar ge sig av. Den här sista veckan har varit förjävlig rent ut sagt.. Det är inte bara mina problem som har tagit kål på mig utan andras också. Allt har satt sig som en oro på näthinnan och den verkar vilja sitta kvar där. Men det är sant.. allt går inte bara att släppa på ett ögonblick. Saker måste man försöka lösa, och kan man inte lösa dom direkt får man lägga dom åt sidan och ta tag i allt annat runt omkring en. Lev varje dag som den kommer och förhasta inte in i framtiden!
  Men på fredag är det valborg och jag får träffa Otto igen! Det känns som att den dagen behövs just nu och få släppa tankarna och vara med folk som betyder en jävla massa! Men det känns som att planerna förändras för varje dag som går, men det ska nog lösa sig och bli bra iaf. Hur det än blir kommer det vara bättre än att sitta hemma och ruttna bort.
Jag saknar Otto! - men på fredag då jävlar! <3
 

Plugget idag va helt okej, bättre än dom varit på länge! Förutom...ja, usch! Våran matte lärare va hemma idag för att rätta matte nationella - OH SHIT... aj min mage! Jag har varit så jävla orolig hela dan så jag har inte vetat vad jag ska ta mig till. & oron lär inte släppa förens jag vet hur det gick. Klarar jag inte det är jag körd! Menmen...vi får hoppas att det går bra! nationella i fysik nästa vecka - TAGGA! - det kommer gå...ja åt helvete? ne usch.. nu ska jag sluta vara så negativ! Får se hur det går, klarar jag det inte så gör jag inte. Men vi hoppas på ett fint G i betyget och 10p till i intagningspoängen!

Men nu ska jag sova!
Hare bra, sov gott och allt det där.
/Prahl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0