klassen - rektorn

fjant: "suck"
prahl: "suck"
fjant: "suck"
prahl: "suck"
båda: "SUCK!"

haha ja det förklarar nog denna dagen i helhet!

Det började i skolan med att vi skulle ha lektioner - lektioner - städa - lunch - kolla majbrasa - lektioner , och ja INGA RASTER på nästan 7h! inte okej! så..halva klassen (alla killar + fanny) gick till rektorn, som givetvis inte va där, men det va tydligen jocke. "snorungar, blablabla" haha! Vi fick ingen rast så strejkade svenskan, idrotten och hade rast då istället. Vad kan dom göra?! haha *whopps*
justjajustja! Markus MED K! höll tal idag, eftersom han är skolans elevrådsordförande. Tjock coolt! Men Niclas MED C! vägrade sjunga för oss, lite små elakt sådär. annars är hans texter helt jävla awesome! Men för er icke asiater kan det bli jobbigt att förstå dom. Men lyssna ändå! han är cool! http://www.youtube.com/watch?v=OZzBpdz92ww
*TUMMENUPP*
Min dag va annars allmänt najz, jag har däremot inte tränat för att det tydligen inte var någon träning *suck*.. det va nästan jobbigt att robin faktiskt hade rätt, haha. Men vafan han sa ju faktiskt att det skulle vara träning, blir så less. Men men.. det är inte mitt problem, fast...lite mitt problem blev det ju eftersom jag inte fick reda på något och va tvungen att lägga energi på att ta reda på det. Men neh, nu ska jag sluta vara negativ! IMORGON ÄR DET VALBORG!! - vet iof inte vad som händer....fortfarande, men det ska nog lösa sig och förhoppningsvis bli bra iaf! Jag hoppas på det iaf. Bärsen och det fixad nu så, på något sätt ska det nog lösa sig. HOPPAS HOPPAS HOPPAS på sol bara!

TAGGA TAGGA TAGGA!

Justja! Jag va hos Fia och Fregge idag! Det va tjock najz, och deras lägenhet är otroligt mysigt, OCH JÄTTE STOR! tror jag ska råka bosätta mig där. eller hos Honkan kanske, han bor ju precis i närheten, mohaha(6) / liten oskylldig stalker.
(- men jag får faktiskt! för han skrämde livet ur mig idag!)

Tjao!
/ Prahl


- REKTORN LER, 9A KOMMER ALDRIG MER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0